Post by dirivolbasen on Feb 9, 2022 1:19:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det er ret underholdende, men det gik så langsomt. Opgrader dit spil som køkkenbord. Tak
Jeg har nu 3x købt diamant for at øge hastigheden af apparater, det gik ikke hurtigere, og det tager evigheder at opgradere apparater, fordi du ikke giver en god mængde mønter, jeg var nødt til at spille @ mindst 15 spil og 4 annoncer, før jeg kunne købe hvad som helst. Det virker lidt overflødigt, ikke? Jeg bringer det op til en 4⭐hvis du ordner dette måske en 5'er nede ad vejen..
Flot spil, men nogle gange tror man, at man gjorde det godt, men resultatet viser nej. Anbefales til dem, der ikke kan lide at blive besejret
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 休閒 szwl
Elsker spillet, det eneste problem er, at i alle tager for lang tid med de andre niveauer udover det. Det er et fantastisk spil
Godt spil, men det køkkenarbejde er så pinligt..
Jeg nyder virkelig dette spil, men for mange annoncer er så irriterende
Clash Royale Estratégia nqj
Den kedelige del er, at jeg skal bruge sendetid til at købe permanent udstyr i stedet for data 😒🙄
Kan ikke komme forbi niveau 10, selvom du slår uret, vil have dig til at bruge dine penge til at komme videre, spild af tid og penge!
Det er interessant og dejligt, og jeg elsker det så meget, men jeg har et problem med at starte et nyt køkken, som siger, at jeg skal downloade flere data, og det tager lang tid
Dette spil er godt, men hvis mit mål vil kun to medlemmer, vil et medlem kun komme af denne grund, jeg kan ikke lide dette spil
Der bør gives flere mønter på hvert niveau for at opdatere nye maskiner
Jeg kan godt lide spillet, og jeg tror, det er blevet opdateret, fordi jeg på et tidspunkt ikke kunne gå længere efter tre placeringer. Jeg elsker virkelig dette spil. Det er mit bedste. Det har faktisk øget min effektivitet, og det lindrer også stress.
Så snart jeg ser spillet igen efter nogen tid, er nogle af mine mønter og ædelstene (i spillet) tabt! Selvom spillets fremskridt vedligeholdes korrekt. Desuden fratrækkes forsyninger korrekt
OPDATERING: Jeg sendte en e-mail til skaberne af denne app. Jeg hørte aldrig tilbage fra dem. KØB IKKE NOGET I DETTE SPIL! DU FÅR DET IKKE. Jeg har lige købt en aftale, hvor jeg ville få 400 diamanter for €1,09. dog fik jeg ikke diamanterne, mens jeg har betalt. Ville elske at få diamanterne, fordi jeg har betalt for dem!
Dette spil er fantastisk, men jeg gav det fire stjerner, fordi i den sidste konkurrence med lena ville alt mit udstyr i spillet pludselig forsvinde, selv nogle gange min spiller.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, det var fantastisk, men nogle gange får det for mange annoncer. Bortset fra det kan jeg godt lide dette spil.
Jeg elsker det, det er virkelig attraktivt og vanedannende, det bliver sværere og sværere, og jeg elsker hårde spil, også dette er det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har downloadet. Jeg ville elske at give den tusindvis af stjerner
Dejligt spil, men hvordan får jeg bestået niveau 34 i chocovile??? Jeg har siddet fast i dette niveau i flere dage. Ikke flere apparater, der skal opgraderes, da det har nået maksimum. Venligst hjælp ellers bliver jeg nødt til at afinstallere. Tak
Meget godt spil for at lære forskellige regioners mad
det tager mere tid at genopfylde forsyningerne og kan derfor ikke spille mere tid .. det er det eneste den hader
Det er det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har spillet 😍 Så mange steder, så mange udfordringer og mange sjove snakke. Så elsker bare dette madlavnings 🍳 spil. Du skal bare downloade det.
dette er en god app til mit barn
Dette spil er godt... Men kokken er meget langsom... Da jeg kom ind i spillet... forlod det automatisk..... Jeg ved ikke hvorfor
Dette er et godt spil, men ikke et godt, fordi start tre kokkeudfordringer er fungeret, men 4. kokkeudfordringer er ønsket at downloade hans resort !!dette problem er, at dette spil kun er godt .😑
alt for mange annoncer. Jeg endte med at afinstallere spillet inden for få minutter efter, at jeg begyndte at spille.
Det bedste spil nogensinde i verden. Det er fantastisk nemt at spille, og det holder dit sind travlt. Det er sjovt og sjovt at spille. Jeg elsker det uden problemer. Det er værd at downloade gutter 😍
For mange annoncer.. Og du skal trykke spillet hundrede gange på hvert niveau..
Hvorfor tager det så lang tid at få forsyninger? For mange penge til opgraderinger og alt koster så meget...perler er svære at få fat i...det kunne virkelig være et godt spil, men I er alle for grådige...vil afinstallere...bc jeg betaler ikke for at leg..hvis jeg ikke kan tjene dem gennem selve spillet, så er det farvel...
dette spil er så spændende og vanedannende. kan ikke gå en dag uden det. Jeg elsker også dagligvareforsyningen. så mange opgaver og udfordringer at løse. tak for at skabe dette fantastiske spil.
For mange annoncer. Selve spillet er sjovt, men hver indlæsning er der en anden annonce.
Når jeg løber tør for ingredienser og ikke kan spille det næste niveau uden at betale rigtige penge, forlader jeg spillet. Jeg ville være blevet ved med at spille, men nu er jeg frustreret. Hvem ved, om jeg kommer tilbage. Du begrænser også antallet af modtagede mønter, så jeg ikke kan opgradere. Jeg så endda alle tilgængelige reklamer og kunne stadig ikke opgradere de varer, du anbefalede til et par niveauer!
Sjovt spil, men som andre har sagt, er ventetiden på forsyninger vanvittig. Du kan ikke spille, når du løber tør for forsyninger, medmindre du køber dem. Afinstalleret
Annoncedækket spil. Når der ikke er nogen penge tilbage, står der at se annoncen og så spille
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 休閒 szwl
Godt spil.Men nogle gange var det stakning.
Interessant Dette er en god begyndelse for spillet, grafikken er lidt grundlæggende sammenlignet med de andre spil som dette, jeg spiller. Det går meget langsomt. Det starter meget snart i spillet med at bede om penge for ting. De fleste spil giver dig mulighed for at komme længere, før du gør det økonomisk. Så jeg er på 2. niveau og beder allerede om penge for at gøre tingene lettere. Der burde være andre muligheder for, at du kan tjene de ting, du har brug for.
du skal købe alle dine opgraderinger, for langsomme og ikke så spændende som andre madlavningsspil
ikke en glad campist lige nu, jeg havde problemer med denne app, så jeg var nødt til at slette den og downloade den igen i processen med at gøre dette, jeg tabte over $250.000, 619 ædelstene, de ekstra 100 indkøbsposer og de to timers nedskæring tid til at fylde de dagligvarer op, jeg købte op af lommen. jeg sendte en e-mail og spurgte, hvordan jeg enten kunne få refunderet eller få alle de ting, jeg mistede, restaureret og ikke har hørt tilbage fra nogen
Efter et vist niveau vil spillet hænge fast....
værste spil, lad være med at downloade, alle mine ædelstene og mønter indsamlet offline forsvinder, når jeg går online 😡
Det er et godt spil, men når det kommer til Terrissa, bliver jeg bedt om at downloade yderligere data. Plz fix det